Herregudherregudherregud

Ni kan inte ana vad som har hant, det ar fan galet. Som ni vet sa
skulle jag ut med Martina igar, sa fragade jag Kelly vilket armband jag
skulle ha pa mig. Hon pekade ut ett, och gick ner. Kom upp igen och
sa, or I know, take this instead, and she gave me a bag from House
of Fraser. I denna pasen, lag vaaarldens snyggaste armband. Inte
ett armband som ar snyggt, men som jag inte skulle kopa sjalv, utan
jag skulle verkligen kunna kopa det sjalv, sa snyggt var det!!
Forstar ni hur forvanad och glad jag blev eller?! Och inte nog med
det, i morse hittade jag aven ett par sviiinsnygga orhangen dar i
ocksa!!!!!! Helt galet.

Jag skrev precis sms till fel person IGEN. Denna gangen var det

till en snygg kille, nar det skulle vara till Martina igen. Har skrev

jag inget om hundbajs, utan mer svengelska om orhangerna.
Jag maste verkligen lara mig att kolla vem jag skickar till forst!

 En annan stord grej. Jag fick precis ett mail pa fb fran en snubbe
som jag motte pa en fest for over ett ar sedan. Jag dog lite.

"hej! kommer du ihåg mig? i mölnlycke, på fest hemma hos
conny för ett jävla tag sedan,de va mig du strula med, o sen struntade
i...hoppas du är ok;) hehe"

HAhAHAHAH WFT?!?!?!?! Aset har letat upp mig. Det ar ju bara
stort! Ni ska bara veta vad den killen gjorde efter festen.
Han stalkade mig som en galning. Jag minns ett sms han skrev,
var typ sahar "Jag brukar bara ge tjejer en chans, men du ar
sa speciell, sa du har fatt hur manga som helst!!!! Jag kanner
mig utnyttjad och jag trodde verkligen att du ville nagot mer."
Vi strulade. Fulla. Pa en fest. Idiot. Naiv idiot.

Wellwell, hade en jattemysig kvall med baby igar. Hon fick en
gift man vara otrogen, vilket ar hur hemskt som helst. Man
kan inte lita pa nagon. Vi at som vanligt pa Subway och sa
kopte jag en efterratt pa pizzahut. Jaaalvar vad god den var!
Sedan gick vi saklart till varan pub, som var helt tom.

Saa, hur ser dagen ut? Jo, jag ska saga hejda till Martina,
vilket suger. Aven den tjejen har kommit att betyda mycket
for mig. Kanske traffa Jamal ikvall ocksa. Im crossing my
fingers. 2,5 days left now. Hmm...that's it for now. Xx

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0