Kaos

Allt ar kaos, jag vet varken innan eller utan. Tony nast intill skallde ut
mig forut, da jag sa att jag skulle tycka det var trevligt om dom fraga
nagon gang ibland hur jag madde och sant dar sa ja.. jag har gomt mig
for dom hela dagen. Har aven fatt feber och hostan ar tillbaka.

Var nara att aka hem idag faktiskt, fast det berodde inte pa detta da
alltsa, utan for att dom har pengaproblem, med tanke pa att han ar
arbetslos. Men det visade sig ga jamt ut om jag stannade eller akte
hem (dom skulle betala biljetten), sa jag fick stanna. Jag hade dock
stallt in mig pa att jag skulle hem, vant mig vid tanken och sa, nar
dom sa att jag inte skulle det. Sa da fick jag stalla om mig igen och
ja... allt ar sa jakla forvirrande!!

Mamma ringde idag, jatteskont att prata med henne faktiskt.
Jag langtar hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0