No more cleaning

Nu har jag jobbat klaaaaaaart har! Jag tog ju ledig imorgon och pa
torsdag. Jaaavligt skont faktiskt. Ska aldrig mer stada i hela mitt liv. Typ.

Jag sa hejda till James forut, eftersom han skulle ivag och campa med
sin far. Jaavlar vad sorgligt det var! Den lilla kabraten har kommit att
betyda mycket for mig. Det blir manga avsked nu, imorgon Martina,
fredag Jamal och lordag Kelly. Det suger ratt hart. MEN jag far traffa
min familj pa lordag, eller i alla fall Hans och mamma, eftersom Johanna
jobbar. Hon forsoker bara smita undan kladdkakan hon lovat att baka
till mig! Den busen.

Fint vader idag ar det ocksa. Jag hoppas att det haller till ikvall, da jag
och Martina ska ata middag och ga till varan favoritpub. Eller ja, vi ar
stammisar dar i alla fall. Det finns en cider med 8,4 har btw. Det var
dom vi drack den kvallen allt blev svart haha. Fin kvall.

Undra om jag kommer sakna dom tutande skapbilarna. Eller hunden.
Hahah okej, hunden kommer jag INTE sakna. Aset tog precis mina
trosor och sprang ivag. Alltsa, dom som hangde pa tvattstallet. Nu tar
han strumpor. Inte mina dock, for dom har jag lagt upp i mitt rum tihi.

Jag tror bestamt att jag har feber, inte sa niiiiice. Men jag ska vila snart
igen, sa jag ar pigg nar jag traffar Martiniiiiiiininininini. Pusselipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0