Polis

Haha en kul grej. Nar jag strulade med en kille i lordags utomhus,
stannar en polisbil och kollar pa oss. Dom oppnade rutan, men nar jag
sa att allt var okej, gav dom tummen upp och akte ivag. Haha

Sag Eclipse igar med Martiniiii, it was goooooood. Hade nog varit annu
battre om jag inte hade last boken, for jag visste ju vem som skulle
vinna och sant, sa da blev det inte lika spannande. Men bra var den!

Fortfarande nervos omkring familjen. Ska dock vara ledig pa torsdag
och fredaaaag :D James aker ivag pa onsdag morgon, sa da maste
vi saga hejda, vilket jag INTE ser fram emot. Fan vad jag alskar den
ungen. Vi pratade om det forut, bada hade tarar i ogonen. Usch och fy.

Ajaaa, far se vart dagen tar mig! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0