Rosa

Helgen har spenderats med Camilla, aka Rosa. Hiiiimla nice!
Fredagen myste vi bara, lordagen akte vi in till centrala London
for att kolla pa Prideparaden, och FAAAAN vad grym den var!
Jag ville nastan bli gay bara for att fa ga med i paraden!
Stamningen var liksom... sa glad. Helt underbart. Efter det drog
vi till Balham dar Camilla packade sina saker och lamnade
skitfamiljen. Jaaavlar vilket avsked alltsa. Mamman blev helt
rasande, men lat jatteglad pa rosten, sa typ "never want to
see you again" med en ton som lat mer "nice to see you!"
Det var heelt sjukt... Aja, vi motte upp Martina, drog hem till
mig och sedan akte vi in till Croydon for att dricka litegranna.

Haha vi satte oss i en busshallplats for att "forfesta", da en
kille kommer forbi och sager att det ar olagligt att dricka dar
och att det ar overvakning. Vi blir svinradda och gar in i en
buske och dricker dar. Da ser vi en man som glor och pratar
i telefon, blir svinradda (trodde att han typ..ringde polisen)
och sprang darifran. Fortsatte till en klubb som var nice. 

Jag orkar inte skriva mer kanner jag... kan saga att Camilla
akte till Sverige for nagra timmar sen, och det kanns anna
lite tomt! Tur att jag har basta Martina (Y)

Jag tror att familjen hatar mig lite nu. Inte James dock, men
foraldrarna. Dock trodde jag det en annan gang ocksa,
helt i onodan, sa troligen ar dom itne det nu heller. Hall tummarna
for det! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0