RYCK

Jag dodar deras hund vilken sekund som helst nu. Den har attackerat
mig tva ganger idag, helt galen alltsa. Bitit och hallit pa. Skallt dygnet
runt hela veckan och ja.... jag avskyr den. HATARHATARHATAR.

Martina ar fortfarande sjuk och Jamal upptagen = hemmakvall.
Lite trakigt. Men imorgon blir det uttgang! Det blir nog awesome tror
jag! Vi ska till nagot indiestalle, jag,Jamal och hans kompisar. Det var
visst nagra som fyllde ar eller nagot sant. Skoj skare bli! Dock kostar
stallet typ 15 pund i intrade, GALET! Nastan 200 kr liksom. Det kommer
ta emot lite! Ajaaa, min nast sista helg har i London sa...

Jag fick ett annat strykjarn idag, som ar awesome! Tar typ en sekund

att stryka nu. Asnice. Mycket battre resultat ocksa. James har simtraning

nu, sa jag ar ensam hemma, skooont. Well....fan vad uttrakad jag ar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0