Salsa!

Igar var jag och Camilla pa salsakurs! Hur kul som helst verkligen!
Iborjan var vi bara typ.. sju pers (innan det hade borjat) och jag och
Camilla var riktigt skeptiska. Men det trippa in massa folk, sa vi var
val typ... 40 kanske? Nagot sant. Det var en kille dar som var sa himla
nervos. Han skakade och svettades som en galning, sa sot! Vara
hjartan smalte lite dar (mitt och Camillas). Far se om vi gar tillbaka,
jag har inget emot det i alla fall!

James idag - Maddie, I've a girlfriend.
- Oh, is it the girl we talked about?
-Yes it is. But she doens't know that we are together....
- Jaaames, you must ask her!
- I don't want to, she might say no :(
SA SOT!!!

Idag nar jag skulle till nagot supermarket, gick jag fel da. Sa jag
fragade ett gammalt par efter vagen. Dom sa att det var langt men
att om jag svangde till hoger lite langre fram kunde jag ta bussen dit.
Jag var inte vidare angelagen om att ga dit, sa jag tankte vanda, men
eftersom dom var sa sota, sa latsades jag att jag gick dit. Sa istallet
stallde jag mig i en buske tills dom hade gatt darifran, och gick da
tillbaka. Allt for att inte gora dom ledsna. Ajaaa, nu kommer dom
strax hem fran simningen.... sedan blir jag ensam hemma <3
PISS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0