Sista helgen

Snart ar sista helgen i London over, om man raknar bort nasta
fredag. Galen,galen helg, men ack sa bra! I fredags blev det forst
en jazzbar,spanishbar, Fudge och Zoobar, alla pa samma kvall.
Zoobar var jaklar sa bra! Jag blev inte overfull, trodde jag. Visade
sig att jag hade nagra minnesluckor men inte lika stora och manga
som vanligt! Igar var jag allmant bakis och spenderade storsta
delen av kvallen med att hanga hos Jamal med Dave, som sa snallt
lagade mat at mig. Jag hade lite angest over att jag inte tog vara
pa stan, men sa slog det mig att vafan, jag sitter och chillar med
en engelskman, som en riktig londonbo. Jag springer inte omkring
och kollar pa turistsaker, utan bara chillar.

Motte upp underbara Martina och ja.. hade awesome kvall. Vi
traffade nagra dosnygga och trevliga killar som vi hangde med.
Jag missade taget, fick ta en taxi till Jamals hus (han var for
ovrigt inte ens hemma, sa annu en gang hangde jag med hans
vanner) och sov dar. Nu ar jag hemma igen, vill harifran. Har
redan hort att dom har klagat pa mig sa ja. Men bara fem arbets-
dagar kvar! Och nu ska James vara hemma hela tiden, sa jag
slipper vara ensam med Tony! :D:D:D:D

Nu ska jag forsoka fa tag i Martinaaset. Svarar inte hon snart
sa ska jag klippa sonder hennes byxor. PUSS!

Kommentarer
Postat av: Martina

Lucky me att det redan är hål i byxorna höhö :d <3

2010-07-25 @ 14:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0