Skumt

Britter har for sig en hel del skumma grejer. Grejer som jag tankte
ta upp har.
Vi kan borja med deras syn pa barn. ALLT kretsar kring barnen.
Dom har tusen aktiviteter och far sina forsta betyg nar dom ar sex
ar gamla. Prestationsangest? James fick sina betyg igar, som var
stralande, saklart. Det ar aven tillatet att sla sina barn, sa lange det
inte blir nagot marke.

Te. Dom har inget snore pa sina tepasar? Hur faaan tankte dom da?
Handfat. Dom har en kran for varmt vatten, och en for kallt. Otroligt
opraktiskt.
Djur. Dom tar inte ut hundarna ofta alls, utan det racker gott och
val att slappa ut dom i tradgarden.
Spisar. Dom anvander gasspisar. Lite efterblivet kanner jag.

Det var nagot mer, som jag tyvarr inte kan komma pa nu :( Kanske
slar mig senare idag. Mulet vader idag, ratt sa skont faktiskt. Well,
dags att stryka lite. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0