Typiskt

Idag akte jag ivag till Croydon for att shoppa lite. Utan att tanka pa det
sa laste jag dorren (dorrarna har ar lite skumma, dom laser sig sjalva
men man kan lasa en extra gang typ). Val i Croydon far jag ett sms fran
Kelly dar det star "Maddie, you've locked us in!!" Good work.
HUR HUR HUR lyckas jag skamma ut mig hela tiden?! Wellwell, dom ar
inte sura i alla fall.

Jag fick kopt ett par converse for 35 pund, present till mamma och lite
smycken till moi. Kopte aven Mars, men det ar ju sjalvklart.

Jag glomde beratta om en sak som hande nar vi var pa bio haromdagen.
Nar det var si sadar tva minuter kvar av filmen, kommer ett par in och
satter sig for att kolla pa filmen. Vi tankte att dom troligen skulle se
nasta film, men nar filmen tog slut satt dom dar och sag otroooligt
forvirrande ut haha. Vi dog lite dar. Jag och Martini alltsa. Det var aven
en tjej som snubblade. Dar dog vi ocksa lite. Som sagt, det hander alltid
skumma saker nar man ar ute.

Jag ska ta och packa nu hade jag tankt, och sova. Jag ar trott konstant!
Och nar man ar trott blir man irriterad over ingenting = inte kul for
Jamal att traffa mig sen. Sa ja, sovdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0