Weekend

Aven denna helgen var hellyckad, alskar verkligen helgerna! Dock
borjade den inte sa bra, for jag fick ett surt sms fran Kelly som sa att
jag hade glomt hanga upp tvatten m.m. meeeen efter lite alkohol
sa var det som bortblast! Jag och Jamal drog till ett asnice stalle
pa Old Street. Jag kissade pa gatan, bus. Har aven tva nya nummer
i mobilen, en som heter Random och en som heter Darrererrwwa.
Vaknade upp vid sju, for Jamal skulle ivag. Blev bjuden pa frukost
av hans kusin, nice.

Traffade Martina och hade allmant nice med henne. Jag kopte en
ny kjoool och en tunikaaa. Hahah pretty sad, vi skulle ga ut, men
forfestade lite for hart , sa istallet for att ga till nagon klubb, har vi
minnesluckor. Det ar totalsvart for bada tva hahah. Men av det jag
minns, sa hade vi javligt kul. Bakis som satan, drog vi in till
Central London och hann med en jakla massa faktiskt!

Vi var pa tva museum, powernapa i Hyde Park, besokte Hamly's
(7 vaningars leksaksbutik), sag Big Ben, slottet, London Eye,
random gata med massa folk som kladde ut sig, Hyde Park IGEN
hm... well. En jakla massa saker i alla fall. Asnice. Jag kommer sakna
London och Martina som inihelveteeeeee, men jag saknar vissa
saker hemma ocksa. Mat t.ex. och vanner.

Well, jag ska nog sova snart, ar helt javla dod. Men ja...forutom
att jag radd for min familj for tillfallet (vardfamiljen da), sa ar
allt perfekt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0