AHHH

Faaan vad hjag hatar denna datorn. Jag hade precis skrivit klart ett
jattelangt inlagg, sa stanger den er sidan! Dumma dator.

Aja. Jag ar heeelt slut! Det ar verkligen svinjobbigt det har, men kul!
Okej, att moppa golv kanske inte ar sa kul, eller att bli attackerad
av hunden fran morgon till kvall. Men annars sa! Jag tog en promenad
i solen idag, gick till en park dar nagra killar kastade frisbee kladda
i skoluniform. Jag gillar't!

En underlig sak med England ar hur barnen hamtas fran skolorna.
Varje dag en viss tid (jag hamtar James tio over tre) sa star klasserna
uppradade pa utegarden. Nar dom ser sina forlandrar (eller vem det
nu ar som hamtar), sager den till sin larare och visar vart den star.
Om inte lararen kanner igen personen far barnet inte ga. Det ar
vaaarldens kaos dar alltsa, foraldrar ooooverallt! Forstar inte hur dom
har tid att hamta upp sina barn kl 3 varje dag. Kanske darfor au pairer
ar sa vanligt i England.

Jag ar barnvakt nu, Kelly och Tony ar pa nagon pub. Ska svara pa
mammas mail, och sedan ga pa toa. Bara sa ni vet.

Saknar er! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0