AWESOME

En till awesome, mer handelserik dag i Wallington. Dagen borjade med
att besoka hm...jag kommer pa vad det hette snart dar jag traska
omkring i Primark en stund. GUUUUD vad billigt det var!! Och det fanns
massa fina saker, jag blev alldelse till mig. Sedan kopte vi en present
till Esra , deras forra au pair som var huuur trevlig som helst.
Var pa bbq hos James pappa Haword (tror jag) och hade en allmant
trevlig stund. Esra bjod med mig till en pub med hennes kompisar
(turkiska) sa vi akte dit efter bbqen, riktigt nice! England spelade
ju mot usa tror jag, sa det var varldens stamning pa puben,
speciellt da England gjorde mal, huuur nice som helst! Jag forstod
inte vad tjejerna sa hela tiden, eftersom turkar inte har varldens
basta engelska, men vi hade skoj. En kille kom fram och prata
med mig, och bad om mitt nr da jag skulle ga, lite kul sa!

Imorgon vet jag inte vad som hander riktigt, vi far se! Det
blir nog skoj det ocksa! Puss pa er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0