Bored

Okej, lite uttrakad ar jag allt. Jag har inget att gora, eftersom jag ar
ledig och inte har nagra vanner har an, men det kommer! Camilla kommer
ju hit pa mandag sa!

Jag var precis pa promenad i Wallington, och jag har bestamt mig
for att aldrig korsa en gata i England igen. Jag hade hjartklappning.
Jag blundade aven nar jag gick over, var for laskigt for att kolla.

Jag skammer ut mig hela tiden. I natt ringde en kille som bad om
mitt nummer pa puben, klockan FEM. Sedan sa har jag ju smittat
Tony med min hemska forkylning. Skuldkanslor hej! Sa fran och
med nu ska jag vara deras basta au pair nagonsin! Dock lar jag
inte sla Esra, for hon verkar vara jattebra. Det suger lite.

Jag kanske ska ga till deras lilla affar som ar runt hornet, fast
da maste jag lasa dorren, vilket jag inte vet hur man gor.
Dom har inget handtag pa dorren. Skumt. Och jobbigt nar man
ska stanga den!

Ajaaaaa, vi hors!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0