Centrala London

Dag 1
Klockan sex tag jag taget in till London, dar Jamal motte upp mig.
Vi drog ivag till en punkbar, dar en snubbe spela livemusik. Han
var riiiiktigt duktig verkligen, men det var bara typ 5 pers som
kolla :O Tyckte ratt synd om honom.

Vi drog vidare till en gayklubb ( :D:D:D ) . Det forsta som hander
ar att jag blir attackerad av killen som tog emot biljetterna, som
bokstavligt talat tryckte ner tungan i min hals. Jag sag veeeerkligen
inte det komma kan jag saga er!! Under kvallen blev jag erbjuden
knark typ tuuuusen ganger. Vid ett tillfalle hade jag t.o.m. knark
pa handen! Vettefan hur det hamnade dar. Jag var stenpackad,
hade en awesome kvall.
Det var en kille som sa att han skulle kidnappa mig och ta med
mig till Barcelona, ganska creepy.
Folk hade visst fragat Jamal om jag gick pa droger, for att jagv
var otroooligt glad, och valdigt mycket. Ni som har sett mig full
vet hur jag ar, och tank nu nar jag var i London och da kan ni
bara tanka er hur glad jag var da!

Vi tog en svarttaxi hem (som var svart ocksa saklart). Jamal
skulle ta ut pengar, sa han pa nat vis lyckas satta in bade mitt
tubkort och sitt bankkort, sa det fastnar. Goooood work.

Dag 2.
Vaknade upp vaaaldigt bakis hos Jamals faster. Akte ivag
ratt tidigt till Camdon, vaaaarldens coolaste omrade i London,
dar vi motte upp Camilla.
Bara att kolla pa manniskorna dar var roande. Det var alla
mojliga stilar, typ goth,alternativ etc overallt. Och flera
marknader som hade jattebilliga, svinsnygga klader. Och vissa
valdigt speciella klader ocksa kan jag saga er. Det var verkligen
en upplevelse! Dar at jag en beligsk vaffla :D:D:D:D AWESOME!

Efter det akte vi till.... Brick Lane tror jag, som ocksa var
jattemysigt. Troligen sa gjorde vi massa mer men ja...

AHHH, jag motte vaarldens snyggaste killea tunnelbanan som
jag pratade med!! Jag var full nar det hande da men...
Han ar min nya karlek.

Detta ar allt jag kan komma pa for tillfallet... Det ar verkligen
omojligt att beskriva alla intryck man fick. Haha just det ja,
vi var pa en bank, dar det fanns typ 5 vita personer och typ
40 morka. Hur ofta hander det? Det ar som att man ar i
typ Afrika.

Pa taget hem satt en kvinna brevid mig och kollade sa
jaaaakla snett pa mig! Jag har aldrig sett nagon kolla sa snett
pa mig forut. Camilla satt och gapskrattade at det, jag med
ifs.

Forutom att familjen hatar mig, sa ar allt underbart.
Tiden gar sa jaaakla fort bara! Jattelaskigt. Snart ar jag
hemma igen :O Har inte haft nagon hemlangtan an dock,
vilket ar skont. Men jag ar valdigt orolig for vad familjen
tycker om mig. Jag har verkligen inte gjort ett bra intryck,
allt jag gor blir fel. Hoppas pa att det gar battre denna
veckan.

Puss pa er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0