Clapham

Jag kom precis hem fran Clapham, dar jag har spenderat kvallen
med Camilla. Vi gick till en jattemysig pub med uteservering dar
vi satt en stund. Vi bestallde nagon cider, som smakade som en
blandning av cider och ol = ingen vidare hit! Sa jag bestamde
mig for att kopa en ol, men det var bara marken jag inte hort
talas om, typ Dark and Twisted (tror jag) och ..London Stout.
Bartendern var sa gullig (och snyyyyygg) och gav mig smakprov!
Hur ofta hander det? :D Dit ska vi nog ga tillbaka.

Annu en gang lyckades jag ta mig hem pa egen hand, galet!
Laskigt som satan ar det ocksa ska jag saga er.

Ajaaaa, har val inte sa mycket mer att saga nu. PUSs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0