Croydon

Idag var jag i Croydon, ensam! Jag ska ut imorgon, och behovde
darfor kopa ett par skor, vilket man inte kan gora i Wallington.
Har finns det inga skoraffarer. Sa jag fick skjuts in till Croydon,
och akte buss (dubbeldackare, satt langst upp tihi) hem.
Croydon ar INTE litet alltsa, sa jag ar himla stolt over att jag inte
gick vilse, och tog mig till busscentralen. Det ar fan skillat!
Jag med mitt lokalsinne liksom. Men denna resan har nog redan
forbattrat det faktiskt, eftersom jag verkligen MASTE tanka pa
vart jag gar etc.

Jag fick iallafall kopt ett par skor och en jattesot klanning. Jag
var inne i typ 6 skoaffarer innan jag hittade dessa skorna, som
jag dock inte ar jatteglad over, men dom ar okej. Jag gillar dom
mer och mer faktiskt.

Dom kom hem vid typ halv tolv igar, sa da gick jag och la mig.
MEN da borjade dom braka och skrika jattehogt, sa somnade
halv tva istallet. Dummisar.

Fredagar och mandagar ar dom jobbigaste staddagarna. Da ska
jag moppa och dammsuga badrummen, koket och vardagsrummet.
Det tar pa krafterna ska jag saga er! Och jag som ska ut pa kvallen!
Jag maste ju leka med James i tre timmar ocksa + stadningen.
Men James ar underbar, han blev sa ledsen over att jag inte skulle
hanga med och kolla pa hans simtraning. Cutiie!

Nu ska jag nog se pa tv med Tony och Kelly! CHEERS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0