Det är bra det

Idag har jag faktiskt fått gjort ett och annat. Eller nu ska vi inte ta i,
men jag kunde gjort mindre så att säga.
Jag har varit på apoteket och beställt mediciner, skrivit ut flyg- och
tågbiljetter, skrivit ganska mycket på religionen (börjar bli klar)
och gått på promenad och klockan är bara halv fyra!
Har väl inte fått gjort så mycket latin dock, men det är så tråkigt!
En del saker med latin är jätteintressant, en del saker suger big time.
I detta avsnittet suger ganska mycker big time. Förutom vissa glosor
som jag tycker är lite småroliga. Typ mamma, som betyder bröst
och penetrare betyder tränga igenom. Ganska lustigt är det allt!
Jag har en ny favoritlåt, som jag har gillat ett tag ifs, men nu är
jag besatt. Har inte spotify på denna datorn så ni får lyssna på
youtube här . Så himla fin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0