Diska

Jag sag precis att Kelly har diskat <3 Skont att slippa det ikvall,
ar heeelt slut! Inte for att jag har jobbat vidare hart, for det har
jag inte. Nu nar jag har lart mig hur allt funkar sa gar det mycket
lattare och fortare. Det ar nog varmen som gor mig sa trott.

Jag var i Croydon i nagon timme forut, innan jag hamtade James
pa skolan. Jag borjar faktiskt bli riktigt duktig pa att hitta nu!
Eller nu ska vi inte ta i.. men jag hittar till busstationen fran
shoppingcentren. Jag var pa Primark idag igen, kopte en kofta,
underklader och en klanning for 24 pund. Sa jakla billigt!
You gotta love it.

Well, sad as it is, I think I'm going to bed soon.
Btw, if feels like my English just getting worse and worse,
instead of better. I don't get how that's possible?!

Jag missade munnen nar jag drack forut. Good night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0