England

Jag skrev ett jattelangt inlagg igar, men det forsvann, sa jag skriver
swma stodord istallet :)

Dag 1
Hitta inte flyget. NERVOOOS. Satt jamte en jattetrevlig stockholm
familj. Motte Kelly och tyckte att hon var dosnygg. Lite krasslig
eng, tar ett tag att komma igang. Jattemysigt hus. Tony ar jattetrevlig
och snygg. Dom berattade vad som skulle handa dagen darpo.
Valkommsfest pa lordag. Galen hund, JOBBIG.
Forstod inte hur man spolade, hej panik.  Raka saga att jag gillar
vitt vin.

Dag 2
Lekte med James. Var och kolla pa hans simtraning, var ratt
vilse dar inne men det fanns massa snygga killar :O
Lekte med James igen, som tyckte att min engelska var
jattebra! Wihu!  At en jattegod middag, men jag kan
inte ata pasta utan kniv sa jag var klar sist. Drack ackligt vin
till maten, far skylla mig sjalv. James krama mig nar han
skulle lagga mig, vilket Tony sa att han inte brukade gora
och sa att James gillade mig jattemycket, perfekt!
Sov som en stock.

Jag ar sa jaaaakla forkyyyyyld! Jag har tagit hosttabletter
men det verkar inte hjalpa alls :(

Jag har det riiiktigt bra ska ni veta!


Kommentarer
Postat av: Frida - The story of my life!

Jag har sagt det förut och jag säger det igen, HOSTTABLETTER ÄR RENA SKITEN! Det enda som hjälper är flytande äcklig medicin:D

2010-06-11 @ 21:38:39
URL: http://fridalindbloms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0