Fortsattning

Igar nar jag kom till Croydon, hade jag ingen aning hur jag skulle
ta mig hem till Wallington. Jag visste hur man akte fran busstationen,
men inte fran tagstationen. Sa dar gick jag omkring, vilsen och
ensam. Jag stotte pa en mork snubbe, som var jattetrevlig. Han
visade mig exakt hur jag skulle ga, och gick med mig en bit. Vi
pratade om matchen och allt mojligt. Sedan blev jag vilsen igen
da jag inte fattade vilken sparvagn som gick till West Croydon.
Till slut kom jag dit i alla fall. Bakis, trott och skoskav. Da var jag
ratt sugen pa att komma hem ska jag saga er, och att ATA. Gud
vad hungrig jag var. Meeeen det fanns ingen mat hemma sa jag
fick ta en skal flingor.

Jag pratade precis med Kelly, fragade om jag hade gjort nagot
fel och sa, men det hade jag inte. Dom var inte arga :D:D:D
Fattar ni lattnaden!
Sedan smapratade vi om vad jag hade gjortoch ja, hade det riktigt trevligt.
Nu ska jag hitta tv-kontrollen, och mysa dar i nagra timmar.
Dom skulle ut med hunden i nagra timmar (LYCKA!!!!!) sa jag
har huset for mig sjalv. Aweeesome!

Pa onsdag ska jag laga middag till dom. Dom ville ha nagot
riktigt svenskt, sa det far bli kottbullar. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0