Fuller

Basta Camilla ringde igar och fragade hur det var med mig, och
fick mig att kanna mig lite gladare. Vi bestamde oss for att traffas
i Clapham. Vi kopte en flaska vin och gick till en skabbpark och
satt och myste. Nagra killar spelade fotboll vid oss, och man
markte verkligen att dom forsokte sitt basta. Efter en stund kom
en av dom fram och fragade om vi rokte, vi sa nej. Tio min
senare kom han fram och fragade om vi spelade fotboll, vi sa
nej. Under denna tiden har vi lyckats bli fulla ocksa for den
delen. Speciellt jag. Men glada blev vi! Hon hade ocksa haft en
dalig dag, sa jag tror att det var precis det vi behovde.
Just det ja, vi gick pa toa i en kyrka dar vi lovade dom att
komma pa en massa pa sondag. Vi lamnade aven varan
vinflaska dar som tack, vilket jag anser var lite onodigt nu i
efterhand, men det var kul da.

Nar vi sagt hejda borjade jag prata med randoms, vilket man
visst inte ska gora har har jag hort. Jag skuttade och var allmant
glad, sa ngn dude sa "Oh, you are really happy! Awesome!" Haha.

Jag satte mig jamte tre personer pa taget som jag borjade
prata med. Har har vi en jattefull Madde alltsa. Dom skrattade
at mig lite, menja, var allmant jattetrevliga. Folk omkring horde
uppenbarligen vad vi prata om, for helt plotsligt sa en kille som
satt pa satet pa andra sidan "Oh, you should take bus 154 if you
are going to Wallington", and anotherone, who sat behind him
said "I can show you if you want to!" Sa helt plotsligt pratade
alla i kupongen (?) haha. Thanks to me.

Nar jag kom till min gata, motte jag tre ungdomar som satt och
chillade, och borjade prata med dom ocksa saklart. Minns inte
riktigt vad jag sa faktiskt. Men Kim bodde iallafall pa samma
gata. Blir nog lite pinsamt att stota pa henne....

Aja, tack Camilla for den kvallen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0