Kom hem?

Disk avklarad, tvatt upphangd, och dom har fortfarande inte kommit hem.
Jag vill ga och lagga mig nuuuu, i min skona, underbara sang! Jag sover
verkligen som en stock har, mycket battre an hemma. Jag vaknar inte upp
pa natten, utan jag somnar direkt och vaknar kvart over atta. Underbart.
Darfor vill jag ga och lagga mig nuuuu! Vilket inte gar foren dom har kommit
hem. Jag har ju barnvakt liksom, och nar jag sover, sa sover jag tungt.

Har jag tur sa far jag skjuts in till Croydon (dar Primark finns och massa mer)
sa jag kan hitta ett par skor. Jag ska namligen ut med Jamal pa fredag,
och jag glomde att ta med nagra klackskor. Bra dar!

Snalla, kom hem! Jag vill sooova.


Kommentarer
Postat av: Frida - The story of my life!

Som barnvakt förväntas man nog palla till längre än elva på kvällarna;) . Men det är ju bra att du trivs:D ta mycket kort!!!! Jag saknar dig <333

2010-06-17 @ 19:53:56
URL: http://fridalindbloms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0