Madde vs Camilla

Camilla kunde inte ses idag, eftersom hon var helt dod efter dagens
bravader. Hennes barn (dom hon passar da) hade gjort allting dom inte
fick, och skrikit om dom inte fick som dom vill. Och jag da? Jo, jag 
hjalpte James att stada hans rum. For att fa det att ga snabbare, sa 
gjorde jag det till en tavling. Sa det gick latt som en platt. Sedan skulle
han ivag till The Beavers (scouterna), och jag blev ledig igen. Sa ja..
jag ar inte ens lite trott idag.

Imorgon blir nog lite jobbigare, eftersom James inte har nagra
aktiviteter och jag ska vara barnvakt. Tony och Kelly ska ivag pa
nagon konsert tror jag, sa da far jag se till att lillen kommer i sang.
Far hoppas pa att han inte ar pa bushumor bara. Han kommer troligen
vilja spela fotboll hela dagen. Haha han ar sa sot, for vi har helt
olika regler. T.ex. nar jag har gjort mal, da far han en straff dar jag
inte ens far sta i mal, men gor han mal da forstatter vi bara spela.
Sa jag far ingen straff inte haha.

Well... jag funderar pa att ta en promenad nu eller nagot. Eller sa
skiter jag i det (A) Kisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0