Midsommar

Jag kom precis hem fran ett galet midsommarfirande har i underbara
London med nagra goingar. Jag ar alldeles skakiiiiis i hela kroppen!
Det var riktigt javla nice ska jag saga er! Det blev inte riktigt som
vi hade tankt oss men awesome blev det. Vi kom in pa VIP-avdelningen
pa The White House tack vare Martina :D:D OCH tack vare mig kom
vi in gratis till The White House. Martina sa att hon var en forfattare(?)
och jag och Camilla sa att vi spela i ett kant band i Sverige, nar folk
fragade vad vi sysslade med i VIP. Akte hem till Camilla, dar jag
spydde ner en matta. PINSAMT. Men ja, inte med meningen :(

Vaknade vid nio och drog och motte Martina och akte in till Hyde Park,
dar midsommarfirandet skulle fortsatta. Vi hann aven med ett litet
besok pa Harrods, dar jag valte ner en klanning (Y) Man kanner
sig alltid sa skabbig pa fancystallen. WELL, vi fortsatte till parken,
som for ovrigt ar gigantisk, och motte upp Ylva. Det var gaaaaalet
manga svenskar dar alltsa! Jattekul. Underbart vader ocksa!
Dock var vi bakis, men vafan, asnice anyway. Dansade runt
midsommarstangen och myste i parken. UNDERBAR dag.

Hoppas att ni dar hemma ocksa har det bra! PUSS

Svenskar i Hyde Park

 Min gata


Kommentarer
Postat av: CAMILLLLLAAA och martina

Hallå flennis!! Mattan är som ny nu och den luktar jättegott!!:D Dränkte den i köksrengöring och vanish. No worrriiies!

2010-06-27 @ 01:31:42
Postat av: madde

OMGOMGOMG FAAAAAAN VAD BRA!!! :D:D:D:D: LATTNAD :D!

2010-06-27 @ 21:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0