Oggi (idag)

Stressig dag idag kan jag säga er! Allt till London ska bli klart
idag (packa, fixa musik,böcker etc), för att Mika kommer hit imorgon,
och då måste allt vara klart. Tänker inte springa omkring och
packa när han är här liksom. Jag har verkligen ingen musik på datorn,
med tanke på att jag använder spotify, så då blir det omständigt
att byta musik på mobilen. Laddningssladden till mp3n är fortfarande
borta, såjaaa.. det suger ju lite kanske.

Egentligen så skulle jag till picknickfestivalen och fira kära Joy som
blir 20 idag, men som det ser ut nu, känns det omöjligt att få den
tiden, vilket också suger. Men hon kommer ha kul utan mig också.

Det går fan inte fort att lägga in musik :O Lägger att välja låtarna
med noggranhet, eftersom dom kommer ligga där ett tag, och då
får man inte ha en låt som man inte tycker är jättebra, för då kommer
man bara störa sig på den. Så detta är svårt.


GUUUUD mamma har tjatat på mig att göra saker sens jag vaknade!
Gör ditt, gör datt. Jag har redan tvättat hunden liksom (som försökte
rymma hela tiden). Det fanns knappt något kvar av sötnosen då
pälsen var blöt.

Hade en awesome kväll med mina goingar igår, jäklar vad jag
kommer sakna dom! Speciellt Nicole och Frida. Ååååh gud vad jag
kommer sakna dom! Tror jag i alla fall, jag kanske inte har tid att
sakna någon :O Låter inte troligt, dom är ändå mina bästa vänner
liksom.

Jag har 15 olika listor på spotify.
Gud vilket osammanhängade inlägg.

Så här snygg är mitt rum nu.
Tvätt överallt (jag lärde mig ju tvätta igår :D:D:D )



En viss unga har svullnat ner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0