Parken

Idag nar jag var klar med mina sysslor och hade ca tva timmar ledigt
promenerade jag till parken for att mysa i min ensamhet. Efter ca en
halvtimme kommer det fram en ca 40arig gubbe och fragar om han
far gora mig sallskap. Man kan ju inte saga nej i ett sant lage, sa ja,
han satte sig jamte mig. Snubben hade bruna tander. MUMS! Han
pratade aven nagon dialekt som jag inte forstod, sa jag svarade
troligen helt fel pa hans fragor. Efter ca tva min sa jag att jag var
tvungen att ga. Idioten forstorde min mysiga stund. Usch.

Idag skiner solen har, och jag ska traffa Camilla senare ikvall.
Vi ska in till Croydon och besoka Primark. Troligen tar vi en cider
pa nagon pub ocksa. Jag har blivit lite smaalkoholist kanner jag,
men det ar okej. Jag har atminstonde en trevlig stund liksom.

Imorgon har jag varit har i TVA veckor. Forstar ni eller?
Det kanns som att jag kom hit for tva dagar sen, och inte tva
veckor. Men jag trivs riktigt bra, det gor jag verkligen.

Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0