Regn

Dom som tror att det alltid regnar i England tror fel. Idag har det varit
over 30 grader, och jag har brant mig, trots att jag smorjde in mig :O
Jattefin dag verkligen. Jag satt i tradgarden och laste till typ tva, da det
var dags for mig att ta mig in till Croydon for att traffa favoritflickorna
Martini och Cam (?)(jag minns inte smeknamnet som vi kom pa).
Vi gick till en pub och sag pa matchen :D Jag kanner att man borjar
bli en smaalkoholist har i London, med alla dess pubar! Men det ar
sommarlov, da ar det okej.

Nar jag vantade pa Martina och Camilla pa stationen, kom det fram
en snubbe och borjade prata med mig. Fragade mig om han fick satta
sig jamte mig, saja, vi smapratade lite. Hur ofta hander det hemma liksom?
Sedan sa jag att min fastman skulle komma nar som helst typ, sa han
gick hoho. Istallet gick det forbi en dosnygg kille som halsade pa mig (A),
men det blev inte mer an sa for att flickorna kom.

Jattebra sondag. Jattebra helg over huvud taget! Hoppas ni hareee fint.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Rosa Vadstedt

Japp Cam vare. Så du menar att vi förstörde ditt ögongodis?:D

2010-06-27 @ 22:52:24
Postat av: madde

Det ar precis vad jag menar! :(:( Fast det ar okej :*<3

2010-06-28 @ 21:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0