Sista provet

Idag har jag gjort mitt sista prov på årskurs 2. Det sista! Förstår ni hur
otroligt skönt det är eller? Dock gick det åt helvete, men det är en annan
femma. Har dock religionen kvar, men ändå. Det är inget prov i vart fall.
Jag trodde att jag hade fått en hälsosam relation med skolan på senaste,
men gårdagen visade motsatsen. Jag började gråta varenda gång jag
försökte plugga latin, bara för att jag kände att jag inte kunde något och
hade ångest inför provet då. Det känns ju inte kul att bara få vg när man
har slitit som ett svin dessa två terminer liksom.. vilket efter detta provet
det ser ut att bli.
WELL, nujääävlar ska religionen bli klar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0