Sur

Jag ar fortfarande riktigt forbannad ska jag saga er. Idioter.
Hunden fick precis fnatt och njadnajd FAN. Okej, jag har en javligt
dalig dag, vill bara ga och lagga mig. Dom kommer hem vilken
sekund som helst nu, och da maste jag slappa ut hunden ur buren
igen, sa dom tror att han varit ute hela tiden. Sa om typ fem min
far cphunden komma ut.

Han var faktiskt bra forut nar jag var ledsen. Hundar har nagot
slags sinner for sant tror jag, dom kanner nar man ar ledsen.
Han gav mig en pussattack och fick mig att skratta lite. Annars
sa kan denna dagen ta sig. Far se om jag orkar traffa Camilla efter
hennes salsakurs sen, hade varit himla trevligt dock. Aja..
vi hors.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0