Tuta

Jag forstar inte pa mig folk som tutar pa en. Alltsa, inte tutar for
att man ar ivagen, utan tuta "uppskattande" sa att saga. Vad fan
tror dom kommer handa? Tror dom att jag springer fram till bilen
och sager "ska vi ha sex?" Idioter.

Ganska konstig dag idag, jag har kant mig lite lost. James spydde
namnligen i morse, sa han fick stanna hemma fran skolan, vilket
gjorde att Kelly jobbade hemifran och ja... Jag kande att jag var
lite ivagen. Jag menar, ar det meningen att jag ska leka med James,
fastan hon gick hem fran jobbet for att vara med honom? Konstig
position sa att saga! Men det gick bra alltsa men ja.

Jag ar ju beroende av Mars nu, sa jag bestamde mig idag for att
inte ata nagra mer pa denna veckan. Men glass ar okej att ata,
nar det ar soligt ute, vilket det var forut. Sa jag bestamde mig
for att kopa en glass. Och vilken glass blev det tror ni? Jo,
marsglassen saklart. Men guuuud vad god den aaaaar!
Men anda, detta ar inte halsosamt! Saaa ingen mer mars! Iaf
inte imorgon. Puss pa er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0