1800-talet

I natt sov jag omkring 1.5h, party! Tiden går inte fort när man ligger där.
Men när jag väl sov, drömde jag att jag var i 1800-talet. Troligen beror
det på att jag både såg Sherlock Holmes och ngn random film på tv, som
utspelar sig där någon gång. Grejen är att jag drömde det varenda gång
jag sov (slumrade till då och då), och det var ingen trevlig dröm/drömmar.
Jag hade världens panik i varje dröm, var nära att dö etc. Lite obehagligt.

I morse (typ vid fem) gick jag och la mig i soffan, som är väldigt kall. Jag
behövde nämligen kyla ner mig lite. Så där slumrade jag till i kanske en
kvar, och vaknade av en viss hund som slickade mig i ansiktet. Hon är för
söt den Topsan. Man kan inte annat än bli glad när man ser henne.

Aja, nu ska jag se det nya Desperate Housewife avsnittet. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0