Biskop

Gårdagen var rätt..speciell. Först när jag kom till Gbg så ringde jag Joys
kompis Jimmy, för att få lite vägbeskrivning. Det första han säger är att
Joy är halvt medvetslös. Bådar gott liksom. Jag skulle till en fest där den
enda jag känner har druckigt way too much. Men fram kom jag, och
jäklar vilken dimma det var! Och festen var ju i Biskop, så ur dimman
kom massa turkar överallt typ. Man såg ju dom inte fören när dom var
3m framför en liksom.

Men ja, Joy kom och hon hade nyktrat till lite (tack och lov) och så
mötte vi upp några. En snubbe kom fram och presenterade sig
som "Negern", han var neger alltså. Jag vågade inte tilltala honom
på hela kvällen, hade känts lite skumt att säga "Hej Negern!" ,
så jag bangade det (A)

Resten av kvällen var super, förutom att asen rökte inomhus, så
hela jag luktade rök, eller gör fortfarande, trots att jag har duschat
och smörjt in mig i massa krämer. Idioter.

Aja, nu ska jag se en film, och försöka plugga lite. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0