Dålig dag

Idag var det himla trögt att komma upp ur sängen, var så himla trött.
Jag minns seriöst inte senaste gången jag sov ut!

Jag har fastnat totalt för förra årets eurovision song contest låtar.
Låtar som "Miss kiss kiss bang", "This is our night" och "Always".
AS BRA!

Jag hoppas att det kommer med många bra låtar i år. Och att Sverige
inte kommer bland dom sista, IGEN. Det gör vi varenda år, dåliga
Sverige. Men det beror nog på att vi inte har tusen grannländer
som vi börjar kriga emot om dom inte röstar på oss, som många
andra länder. Rättvist? Njaea.
Men världen är inte rättvis, så är det bara.
Så vi får väl fortsätta ligga i botten helt enkelt.

Utgång idag då. Jag är taggad lite till- och från faktiskt.
Just nu vill jag bara sova, vilket jag ska göra när mamma varit
hemma på rast.

Alex Swings Oscar Sings! – Miss Kiss Kiss Bang - Radio Version

Det är bara att älska. Låten alltså.

Kommentarer
Postat av: John Smith

Fast vi får ju alltid 12 av våra grannar ändå

2010-03-13 @ 23:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0