Faster

Om drygt 1½ månad blir min bror pappa, vilket jag är överlycklig över. Jag ska bli faster! Helt otroligt. Men självklart finns det något som gör mig irriterad över det här också. Det är nämligen så att han verkar få ALLA gamla leksaker etc (dom som dom vill ha = dom bästa leksakerna). Mamma ger liksom bort mina gamla leksaker :S Och min syster får troligen barn innan mig, och då kommer hon ju få det som är kvar. Men jag då?Jag kommer få det som varken min syster eller bror vill ha. Sjukt orättvist! Visseligen har mamma sparat vissa av mina saker, som hon har märkt att det är mina,men inte allt. Så ja, mina barn (om jag får några) kommer få resterna.

 

Jag är otroligt sur på Hans, som vägrade gå ut med hunden åt mig för en vecka sedan. Jag sa åt honom att han var skyldig mig en ursäkt,  men nejnej, han har inte gjort något fel! Som vanligt. Av alla män på denna jorden, så valde min mamma detta svinet som varken jag eller min syster tål. När våran hund dör så tror jag att jag ska flytta hem till pappa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0