Fint

Vädret är fint. Här sitter jag. Fint.

Ted Gärdestad är riktigt mysig, typiskt att han tog livet av sig.
Ganska ironiskt att han sjunger om självmord (fast med glimten i
ögat) i en låt, och om hur bra livet är i andra. Iförsig var det inte
han som skrev låtarna, utan hans bror, som fortfarande är i livet.
Men ändå.

Pappa vill inte hänga med mig till Mio. Han är rädd för att jag ska
tvinga honom att köpa massa. Så jag förstår honom. Jag brukar
göra det.

Jag har ont i armhålan ehehehe.

Jag är övertrött, eller kanske rastlös? TItiti :*

Hola! Me llamo Madelene y tengo dieciocho años!
Ciao! Mi chiamo Madelene e ho diciotto anni!

Como estás?
Come sta?

Muy bien, gracias. Y tú?
Molto bene, grazie. E tu?

Ge mig ett liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0