Hur ska det gå?

1000000 saker att plugga. Jag skojar inte, det är galet.
Stressen är på topp och febern passar på att säga hej,
nu när jag har så mycket att göra. Gäller att välja sina
stunder med omsorg förstår ni!

Jag har skrivit upp en lista på alla saker jag måste göra,
och i vilken ordning, men nu kan jag inte hitta den.
Men jag har en avklarad i alla fall, nämligen att sy på min
knapp
. Jag hittade ingen stark tråd dock, så den kommer
nog vara lös imorgon igen.

Jag fuskade med hunden idag, hon fick ingen långtur.
Jag har verkligen inte tid, plus feber. Så det fick tyvärr
gå ut över den stackaren :( Jag lovar att gottgöra det
snutt.

Nu ska jag tända min lampa och göra klart engelskan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0