Mat

Under dessa 2.4 dygn ( plus lite under lördagen) har jag inte kunnat äta
ordentligt. Tanken på mat äcklar mig bara så det går helt enkelt inte ner.
Hungrig är jag inte heller för den delen. Hade jag haft anorexia hade jag
levt livet vid detta laget känner jag. Detta har resulterat med att jag har
gått ner fyra kilo. Ganska mycket ändå.

Nu till något helt annat. Min syster skriver "Veckans blogg" för AT denna
veckan, som jag tycker ni borde läsa. Hon skriver väldigt bra faktiskt,
och det är intressant att läsa också. Extra mycket för min del då men..

http://www.alingsastidning.se/nyhet_visa.asp?id=5831&sidnamn=VECKANS%20BLOGG

Jag har precis duschat för första gången sedan i fredags, känns otroligt
skönt. Och ni får faktiskt inte döma mig, jag har knappt orkat resa mig ur
sängen ens.

Igår somnade jag halv nio, helt otroligt! Vaknade dock lite då och då,
och var vaken mellan två till ca. fyra. Efter det vaknade jag inte fören
klockan åtta! Jätteskönt. Det behövdes verkligen...

Aja, nu ska jag lägga mig i sängen igen. Ciao




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0