Dagbok

Jag hittade precis en dagbok från 2001, då jag alltså var 10 år.
Älskar stavningen <3

"Det det var den roliste födelse-dan som jag någonsin haft alla sa
grattis till mig jag fick : Nattlinne plombok skerop naglack tatuerings pennor
troser o Bh m.m. På fredag har jag dicko vi ska ha tackos.
Hej då."


" Puss och kram ej en lam-a"
"Hej svej din lilla tjej"


"Igår hade jag disco det var kul på alla sett föruom att Josefin var taski
hon drog ner byksorna på Sandra när dom tog kort"

" Hej nu bråkar jag med frida hon sejer att jag är lebb o bög och att
jag inte har nån hjärna jag vill att hon ska gå hem nu för att hon sejer så.
Imorgon ska jag ha party. Idag är det alla hjertansdag. Jag är säkert seppad.
Dumma Frida"

"Snart ska jag pussa han, väntar på det rätta tillfället, eftersom det blir
det första "riktiga " pussen!"

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Kul att hitta gamla dagböcker. :D

2010-05-04 @ 11:11:19
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0