Hackare

Igår när jag chattade med Frida hände en skum grej. Min msn började
skriva saker som jag inte skrev till Frida. Såååja, det visade sig att jag
hade fått en liten hacker som hade det himla roligt med en vettskrämd
Madde. Den kallade mig och Frida för idioter när vi försökte lista ut
vad som hände och ja.. var allmänt busig. Den sa även att den kollade
på mina bilder , typ "Gillar bilderna från Freakshow, booobs!"
Då blev jag lite rädd :( Tack och lov att jag inte ha några vidare privata
bilder (förutom en och annan egobild)! Men det var lite creepy, fast
rätt så kul också för den delen, och jag har inte märkt några tecken på
virus heller så det är bra. Men ändå, hur ofta händer sånt här?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0