Ont

Nu har jag försökt att få i mig en smoothie i över en halvtimme. Som ni
förstår gör tungan otroligt ont! Värst är det på morgonen, sedan blir det
bättre och bättre. Tungan svullnar ju upp extra mycket på natten så
det är rätt logiskt att det gör ont nu... party.

Idag har jag bara en lektion, latin. Matte och engelskakurserna är klara
(typ) så dom behöver man inte gå på. Jag vaknade kvart i åtta, så jag
har haft lite dötid, därav jag sitter framför datorn. Anledningen till
varför jag satte på den var dock att kolla när vi började.

Eftersom jag pluggar bäst på morgonen (oftast) så har jag tagit vara
på det och skrivit klart min engelskarefektion, nästan. Så lite nytta har
jag allt fått gjort!

Nu ska jag försöka få i min resten av smoothien och dra till skolan.
Det regnar.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0