Simons student

Idag tog min kära vän Simon studenten, och jääklar vad packad han var!
Precis så man ska vara på sin student. Lycklig var han också :D

Tänk, om ett år är det min tur. Min tur att vara stenpackad och överlycklig!
Snart har två tredjedelar av gymnasietiden gått, och guuuud vad fort
det har gått! Jag ser fram emot balen och studenten otroligt mycket, men
det är ändå lite läskigt, man lever ju så skyddat nu. Sedan står man där
på egna ben, ensam ute i stora världen. Jodå, skrämmande är det allt!
Men det löser sig, jag tror att jag kommer veta vad jag vill då jag väl
står där. Om inte, så fixar det sig ändå.

Det kommer nog upp en bild eller två när jag lagt in dom på datorn.
Nu ska jag spela sims miewiwiwiw PUSS!

Glad Roger i bakgrunden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0