Folksam

Jag fick häromdagen ett samtal från Folksam, där en skånsk liten gubbe
berättade att jag har fått 84 400kr pga epilepsin. Hur awesome är inte det?!?!
84 000!!!!!!!!! Nu får vi verkligen hoppas att jag hörde rätt.

Jag vaknade halv åtta på min sovmorgon för att dom jävla byggarna är
hemma hos mig nu. Jag är livrädd att dom ska råka gå in i mitt rum då
jag sover, därför låg jag inte kvar utan ja..här sitter jag. Gå på toa vågar jag
inte heller för den delen. Man märker verkligen hur beroende man är utav
vatten då något sånt här händer (dom har ju stängt av vattnet). T.ex. diska,
tvätta händerna, duscha, borsta tänderna etc. Helt galet! Så nu är jag halt
handikappad här i hemmet. Johanna hade hört en av dom sjunga jäääättehögt
och jääääättefalskt igår haha. Han visste inte att hon var hemma förstår ni.

Johanna (i min klass) skickade sms förut och berättade att latinet var inställt,
därav börjar jag tio över elva istället. AWESOMEEEEE!!!!!
Annars så... det är snö. Nu när det inte är storm samtidigt är det rätt mysigt!
Dags att skriva julklappslistan snart känner jag!

Oh well...nu ska jag ta något att äta, om jag vågar. Vet inte riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0