Försovning

Idag när jag vaknade, trodde jag att klockan var typ sex, så jag kikade på mobilen,
och det visade det sig att hon var sju min i åtta. Min lektion började åtta.
Jag må suga på att hantera stress, men JÄVLAR vad bra jag är på stressa!
Klarade mig utan att komma försent förstår ni. Helt galet ju! Stolt flicka.

Gjorde typ..tio uppgifter på hela lektionen (två timmar). Jag sög med andra
ord. Men jag var där i alla fall!

Hade svinkul på jobbet igår, då jag fick jobba med Torsten. Torsten samlade på
djurskellet som han hittat i skogen. Han var otroligt skum, men jävligt rolig!
Ska jobba idag också, hoppas på att ha en lika bra dag!

Nu blir det SERIER!!!! Det ska jag unna mig med i några timmar här. Det förtjänar
jag mhm. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0