HTC Desire

Ibland undrar jag om min mamma är tankeläsare för i morse hände
en liten underlig grej. Det var nämligen så att mamma hade gjort
varm choklad och kokat ägg till mig till frukost. Och vad är konstigt
med det undrar ni nog nu. Jo det är nämligen så att min sista tanke
igår var " åh jag önskar att mamma gör varm choklad till frukost,
men det lär ju inte hända" och i morse tänkte jag " det hade varit
riktigt gott med ägg till frukost, synd att jag inte orkar göra det".
Creepy.

Oh well. Igår kom jag på vilken mobil jag vill ha i julklapp, en
HTC Desire. Hamnade hos en sån försäljare igår, och är nu helt
förälskad. Den är typ som en iPhone, fast ett annat märke. Och med
tanke på att jag inte vill ha en iPhone pga märket, så är det ju helt
perfekt. Suger att det är jefligt dyr :( Men vi märker. Pappa verkar
inte vara heeelt emot det, eftersom han frågade vad den kostade
och sånt igår när jag sa att jag ville ha den.

Mår bättre idag, trots att jag knappt sov något i natt. Menja..
idag blire jobb. Hade gärna gått på Freakshow menjaa, man får inte
allt i världen. Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0