Popsie

Igår fick Tossan leka med Hazel, och ni skulle sett hur söta dom var! Vi lät dom
springa löst på savannen, och dom hade så kul. På vägen hem så tappace jag
hennes koppel (som vanligt) så kopplet snurrade omkring hennes ben. Hon fick
vääärldens panik och sprang omkring som en galning och lyssnade inte på mig
det minsta. Med hjälp av fe så blev det bra till slut. Aldrig sett henne bete sig
sådär förut! Så när vi kom hem fick hon ett ben av mig som förlåt för att jag
tappade kopplet.

Jobbade gjorde jag också, och ska göra idag igen. Min snygging var där igår,
så det var nice. Fick dock jobba mycket med en kille som är sååå korkad!
Jag fick förklara samma sak om och om igen! Vi får hålla tummarna på att
han inte jobbar idag.

Jag hade en lektion idag, MEN det var 12 minus så jag banga, BUUUS.

Ajaaaaaa, nu ska jag pussla lite! Ciao


Kommentarer
Postat av: John Smith

Tappade du benet? Hur kunde du gå hem sen?

2010-11-30 @ 17:57:59
Postat av: madde

hahah oooj, jaaa det var precis det jag gjorde!

2010-12-01 @ 16:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0