Skjuta upp

Jag har blivit en höjdare på att skjuta upp och ignorera jobbiga saker.
T.ex. mamma ringde och sjukanmälde mig till jobbet i måndags, och jag var
inte säker på att dom hade fått medelandet. På tisdagen ringer dom från
jobbet och jag blir svinrädd och svarar inte. Braaaa Madde.

Jag vågar inte heller kolla min frånvaro, det lär jag säkert bara få ångest
utav, därför undviker jag det också trots att det troligen kan vara bra att
veta. Min lista på liknande saker är lång, och jag har ingen aning vad denna
rädsla kommit ifrån. Jag brukar alltid kunna ta tag i såna saker men nu går
det helt enkelt inte. Oh well..

Fredag idag, och jag ska jobba. Det gick finfint på jobbet igår och hoppas
på att denna dagen blir lika bra. Sedan så var även två lektioner inställda
idag, AWESOME. Så detta kan nog bli en bra dag, trots att jag är helt slut.
Har även fått tillbaka vattnet, en vecka tidigare än beräknat. LYCKAAAAA!!!!!
Och värmen får vi tillbaka nästa vecka, underbart.

Nu ska jag väl plugga lite granna kanskeeee. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0