Sparven

Arvid sov över här i natt, och idag då det var dags för frukost så kunde han
inte sluta stirra på mig. Haha det slutade med att jag fick mata honom för
att han skulle få i sig något. Gullunge är han.

Lördagskvällen spenderades med Agnes, vi såg en värdelös skräckfilm
och åt godis. Chill chill.

Idag ska jag jooobbaaaaa, det blir nice. Hoppas jag. Tack och lov har jag
en snäll pappa som hämtar mig på stationen ikväll, eftersom Alingsås är
så jefla efterblivet så att vi inte har några bussar på söndagar. Så jag
slipper frysa ihjäl iaf.

Jag har kommit långt på mitt pussel som jag fick i veckan:D:D det är awesome.
Oh well... ska väl pussla lite nu :D kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0