Uppdatering

Jag är inte alltför aktiv här nu, men det beror mestadels på att min dator är sönder,
vilket suger. Ska be Martin att fixa den i helgen, för typ fjärde gången. Så får vi
hoppas på att den håller sig hel åtmistonde mer än en dag denna gången.

Snart har jag prov, som jag knappt pluggat till. Jag tänker inte göra det nu heller,
för då blir jag bara stressad och orolig = sämre resultat. Istället ska jag se på
Family guy, såååå bra. Jag hoppades på att ett Community-avsnitt hade kommit,
men så var det icke.

Idag ska jag jobba, vilket ska bli nice, hoppas jag. Vissa dagar är verkligen jättesega,
medan andra går fort som satan. Jäjäää, family guy nu. Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

ursäkta men är det du som är spanjoren med stort d?

2010-12-12 @ 20:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0