100kr

Som ni nog alla vet nu, så fick jag 100kr av en gubbe på tåget
igår då jag var på väg till jobbet :D:D:D Han hade råkat tappa demn
utan att märka det, och som den bra medborgaren som jag är, var
jag gullig och plockade upp den till honom. Han blev otrooligt glad kan
jag säga er! Pratade om ficktjuvar och sa att han aldrig skulle glömma
mig haha. Så efter ett tag räcker han ut handen och ger mig 100 kr!
Jag sa emot först menja, pengar är ju aldrig fel! Så det gjorde både
min och hans dag haha.

Sims vägar samarbeta med mig,försökte spela lite nu på rasten.
Om fyra min ska jag tillbaka till skolan, för att se en klosterfilm och
sedan ha nk b, har ju prov på fredag. Jag tror inte att det kommer
gå alltför bra tyvärr, men ni får hålla tummarna för mig!

Ciaaaaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0